Što je HIIT trening?

OVAJ KRATKI TRENING OD 30 MINUTA JEDNAKO JE UČINKOVIT KAO TRI TRENINGA TJEDNO!

Što je HIIT trening?

Što je HIIT trening?

Visoko intenzivni intervalni trening (eng. HIIT), u raznim formama, smatra se kao jedan od najefikasnijih načina za poboljšanje kardiorespiratornog i metaboličkog sustava te izvedbe sportaša.
Obuhvaća kratke do duge intervale visokog intenziteta isprekidane s intervalima odmora. 

Intenzivni intervali rada mogu trajati od 5 sekundi do 8 minuta i izvode se na intenzitetu od 85-95% maksimalne srčane frekvencije. 
Intervali odmora mogu trajati koliko i periodi rada i obično se provode na 40-50% maksimalne srčane frekvencije. Ukupno trajanje takvog treninga je od 20-60 minuta.

 

Koja je korist HIIT trening?

HIIT poboljšava:

• aerobne i anaerobne kapacitete,
• krvni tlak,
• kardiovaskularno zdravlje,
• inzulinsku osjetljivost (koja pomaže mišićima da bolje iskoriste glukozu),
• profil kolesterola,
• masno tkivo i tjelesnu težinu zadržavajući pritom mišićnu masu. 

Popularnost HIIT-a je u tome što je jednostavan za primjenu. Može se modificirati za ljude raznih zdravstvenih stanja i trenažnih iskustava. Primjenjuje se u raznim aktivnostima (trčanje, plivanje, vožnja bicikla) te u grupnim i individualnim programima.

Visoko intenzivni intervalni trening pruža slične učinke kao i kontinuirano vježbanje, ali u kraćem vremenu. Takav tip treninga većinom troši više kalorija nego tradicionalni oblici treninga, posebno nakon vježbanja. Taj period se naziva EPOC (excess postexercise oxygen consumption), odnosno povećana potrošnja kisika u mirovanju.
To stanje generalno traje do 2 sata (ovisi o vrsti i naporu) nakon vježbanja kada se tijelo vraća na stanje prije treninga i troši više energije u tu svrhu (dodaje 6-15%) više kalorija na ukupnu potrošnju u treningu).

 

Visoko intenzivni intervalni trening je često korištena metoda treninga u fitnesu i sportu.

Kao i kod drugih oblika treninga, sigurnost i zdravlje bi uvijek trebali biti prioritet kod vježbanja.

Postepeno radite progresiju, birajte vlastite intervale i uživajte u HIIT-u!

 

Pronađi HIIT trening  u City Fitness-u!

  • Ponedjeljak u 20 sati.
  • Subota u 18 sati.

 

Vidimo se u City Fitness-u!