Popis treninga

Pure Core


30 minutni trening na kojem ciljanim vježbama za trbuh i leđa utječemo na poboljšanje/učvršćivanje kompletne trbušno-lumbalne regije tijela. Program se izvodi na prostirkama te ga je preporučljivo kombinirati sa nekim od aerobnih treninga ili treninga snage.
Treneri:Matea Hajduković, Josip Buljević,Ivana Rotim,Doris Dundović
Trajanje: 30 minuta
Intenzitet: srednji

Booty’s


Učinkovit aerobni trening za jačanje i oblikovanje muskulature donjih ekstremiteta. Uz primjenu jednostavne koreografije Booty’s je trening za sve koji žele što prije dostići savršenu formu nogu.
Treneri: Matea Hajduković, Ivana Rotim, Josip Buljević,Doris Dundović
Trajanje: 30 minuta
Intenzitet: visoki

Pump


60 minutni trening snage sa šipkom i utezima na kojemu topološki prolazimo sve veće mišićne skupine. Ako ste tražili ‘zamjenu za teretanu’ tada je ovo trening za Vas!
Treneri: Bojana Mačik, Vladimir Banac, Katarina Benčina, Josip Buljević,Danijel Krajina
Trajanje: 60 minuta
Intenizitet: srednji – visoki

Challenge Yourself

Kružni trening u trajanju od 60 minuta na kojem uz vodstvo instruktora pomičete granice vlastite izdržljivosti. Uz kombinaciju funkcionalnih, statičnih, repetitivnih vježbi snage te anaerobnih vježbi unaprijedite svoj trening i provjerite koliko ste zaista u formi!
Trener: Bojana Mačik, Vladimir Banac, Danijel Krajina
Trajanje: 60 minuta
Intenzitet: visoki

TRX (izvodi se u teretani)

Trening sa ručkama u kojem se koristi vlastita težina tijela kako bi uključili u rad što više mišićnih skupina. Ovim treningom se utječe na razvoj snage, ravnoteže, fleksibilnosti te se učvršćuju zglobno–tetivni sustavi.
Trener: Marko Kutleša
Trajanje: 60 minuta
Intenzitet: srednji – visoki

Pilates

Učinkovite vježbe statičke snage s posebnim naglaskom na način izvođenja disanje i kontrolu pokreta. Kroz 60 minuta učvrstite svoje tijelo i dajte svojim mišićima gibak i vretenast izgled!
Treneri: Ivana Rotim
Trajanje: 60 minuta
Intenzitet: srednji

Body Attack


Ovaj visoko intenzivni grupni trening kombinira atletske aerobne pokrete s vježbama snage i izdržljivosti. Čine ga kardio vježbe nadahnute sportovima, a svaka tri mjeseca objavljuje se nova koreografija i glazba. Trening poboljšava kapacitet srca i pluća, agilnost i koordinaciju.
Treneri: Vladimir Banac, Matea Hajduković
Trajanje: 60 minuta
Intenzitet: visoki

Dance Fitness


Plesni stilovi, hip hop, house i dancehall čine Dance Fitness program. Svaki od navedenih plesnih stilova je različit, kako od osnovnih koraka, načina izvođenja pa do glazbe na koju se izvode. Dance Fitness program se sastoji od zagrijavanja, osnova navedenih plesnih stilova, koreografije i istezanja. Osim što će te naučiti kako plesati, uz to će te se i zabaviti uz najnovije svjetske glazbene hitove.
Trener: Josip Buljević, Matea Hajduković
Trajanje: 60 minuta
Intenzitet: srednji

BTLS

Bedra – Trbuh – Leđa – Stražnjica ili skraćeno BTLS, program je osmišljen isključivo za učvršćivanje ‘kritičnih’ regija tijela. Kroz ciljane vježbe učvrstite svoje tijelo i ostvarite željeni cilj!
Trener: Ivana Rotim, Doris Dundović
Trajanje: 60 minuta
Intenzitet: niski – srednji

Funkcionalni trening


Ovaj trening iz svih sportova uzima ono najučinkovitije te spaja u jedan vrlo raznolik koncept. Najkompletniji je način treniranja jer se pomoću njega radi na svim glavnim značajkama: povećanju radnog kapaciteta vježbanja, snage, brzine, eksplozivnosti, koordinacije, gipkosti te izdržljivosti.
Treneri: Marko Kutleša, Danijel Krajina, Bojana Mačik
Trajanje: 60 minuta
Intenzitet: srednji

Morning Fitness

‘Mix’ program za ‘dobro jutro’unutar kojega se kombiniraju, kako aerobne vježbe tako i vježbe snage, pilatesa itd. ovaj zanimljiv i šarolik program namijenjen je svima koji žele aktivno započeti dan.
Treneri: Ivana Rotim, Matea Hajduković
Trajanje: 60 minuta
Intenzitet: srednji

Melt & Relax

Doživite fuziju yoge, pilatesa, fleksibilnosti te vježbi snage u ovom jedinstvenom 60 minutnom programu. Uz Melt & Relax učvrstite vaše tijelo te kroz pomno odabrane vježbe pomaknite granice svojih zglobno-tetivnih sustava. Trening prati opuštajuća i relaksirajuća glazbena podloga.
Treneri: Ivana Rotim
Trajanje: 60 minuta
Intenzitet: srednji

Body Balance

Idealan za sve, BodyBalance je trening inspiriran jogom – trening koji će razbistriti um, osnažiti tijelo i unaprijediti život. Tokom 55 minuta inspirirajuće glazbe istežete se kroz seriju jednostavnih joga pokreta i elemenata pilatesa i tai chi-a.
Kontrola disanja dio je svake vježbe, a instruktori pružaju opcije za početnike.
Osnažit ćete tijelo i sa sata otići umireni, koncentrirani i sretni.
Treneri: Doris Dundović, Bojana Mačik
Intezitet: niski – srednji

Body Step 

Osnova programa BodyStep™ je jednostavno hodanje, kao prilikom penjanja i silaženja niz stepenice – u pitanju je kompletan kardio trening koji će oblikovati tvoju stražnjicu i noge. Tokom ovog atletskog sata kombiniraš osnove hodanja sa pokretima poput čučnjeva i vježbi na klupici, kako bi aktivirao cijelo tijelo. Uvijek postoji mnogo opcija koje će ti pomoći da jednostavno i sigurno prođeš kroz trening.

Naši energični i pristupačni instruktori provest će te kroz ovaj 55-minutni trening, a sve će biti praćeno sjajnom glazbom, zabavom i uzbuđenjem. Sagorjet ćeš do 620 kalorija i napustiti dvoranu ispunjen zadovoljstvom.
Trajanje treninga: 60 minuta
Intenzitet Srednji-visoki
Treneri: Matea Hajduković i Katarina Benčina

Dance Mix

Ovaj zanimljivi trening čini koreografirana kombinacija više plesnih stilova kao što su Hip Hop, Regeaton, Zumba, House dance.
Treneri: Matea Hajduković, Josip Buljević
Intezitet: srednji

Strength Mix 

Ovaj zanimljivi trening čini kombinacija vježbi snage i snažne izdržljivosti gdje uz pomoć slobodnih utega. Šiki i ostalih rekvizita prolazimo sve mišićne skupine. Trening je koncipiran kao kombinacija treninga Pump-a, Btls-a i Pure Core-a.
Treneri: Doris Dundović,Bojana Mačik,Josip Buljević, Matea Hajduković
Intezitet: srednji

Urban Mix 

Visoko intezivni trening koji se bazira na aerobnim, bodywight i vježbama snage i izdržljivosti. Ovaj trening namjenjen je za prave zaljubljenike “hardcore” treninga. Trening čini kombinacija treninga Body Attacka, Booty’s -a i Pure core-a.
Treneri: Vladimir Banac,Matea Hajduković
Intezitet: visoki