Korisni savjeti za dobar trening!

Ljeto je obično i vrijeme kada se više opustimo, što je u redu, no treba li zapustiti i naše tijelo?

Korisni savjeti za dobar trening!

S dolaskom visokih temperatura, mnoge od vas vjerojatno mame duge šetnje, trčanje po parkovima, promenadi, vožnja bicikala – općenito, boravak na otvorenom.Što nije loša ideja, jer svaka aktivnost je dobra za vaše zdravlje, um i tijelo.

Međutim, ne biste trebali zaboraviti ni na teretanu tijekom ljetnih mjeseci. Zašto? Trening snage odrađen u teretani, pod budnim okom stručnjaka, teško je zamijeniti s bilo kojom drugom aktivnošću. Ovisno o tome što želite postići -  održavati mišićni tonus, biti fit ili pak izgubiti kilograme, teretana bi mogla biti idealan izbor za vas. Motivacija, vodstvo, oprema koju pruža svaka od njih, svakako su plus. No pri odabiru treninga u teretani tijekom ljeta na neke stavke morate obratiti pozornost. 

  • ODREDI CILJ TRENINGA

Da biste uspjeli u bilo čemu što radite, pa tako i u treningu, potrebno je imati realistične ciljeve. Dobar trening ne znači kopirati "moderne" često nerealistične i vama ne izvedive vježbe. Stoga, prvi korak treba biti definiranje vašeg glavnog cilja i odabir njemu adekvatnih vježbi.

  • ODREDI VRSTU - TIP TRENINGA

Ovisno o vašem cilju treninga, određivanje vrste treninga od ključne je važnosti prilikom ostvarivanja željenih rezultata. Iako je podjela i klasifikacija puno, treninge možemo podjeliti na treninge snage, kardio treninge i razne kombinacije ove dvije vrste. Izabrati pogodne vježbe i iskombinirati ih u dobar plan treninga zahtjeva određena iskustva.

  • "MANJE JE VIŠE"

Ne trebaš provesti minimalno 2 sata u gymu da bi odradio svojih 12 do 15 vježbi. Kvaliteta ispred kvantitete, 3 kvalitetno odrađene vježbe efikasnije su od 10 površno odrađenih. Ubaci vježbe snage minimalno 1 x tjedno u svoj trenažni proces. Ukoliko si početnik, nemoj se sramiti tražiti pomoć od stručne osobe iz fitnessa.

 

Ljeto nam je došlo, iskoristite ovo doba godine za uživanje, ali i ne zaboravite na onaj divan osjećaj zadovoljstva i sreće nakon odrađenog treninga. Osim vašeg uma, i tijelo će vam itekako biti zahvalno, a možda ćete zauzvrat i primijetiti koji zavidni pogled na plaži, što našem samopouzdanju itekako godi!